Vandaag

| Project - en Adviesmanagement op het snijvlak van Business & Marketing |

Focus en duidelijkheid zijn cruciaal voor een organisatie, voor een afdeling en begint altijd bij de individu. Ik kan met mijn gedrevenheid en passie voor het vak én mensen de businessplannen en businesscases opleveren om de weg vrij te maken voor implementatie. Of juist tot prioritering te komen van projecten op basis van strategische ankers.

Ik ben in mijn kracht bij verandering waarbij professionaliteit, verantwoordelijkheid nemen en visievorming belangrijke aspecten zijn. Waarbij ik borging en begrip bij medewerkers van de organisatie maximaliseer. Het nemen van een (natuurlijke) leidende rol is mij op het lijf geschreven waarbij inzet, overtuigingskracht en inlevingsvermogen vereisten zijn om te komen tot resultaten.

Ik krijg vooral energie bij teams en personen in verandering. Graag word ik ingezet bij opdrachten om te kijken wat er aan de hand is. Denk aan een soort meewerkend voorman. Een team, een afdeling, de marketingmanager en/of directeur willen (bewust of onbewust) dat het anders gaat, dan hoe het nu gaat. On the job kunnen bijsturen, openheid creëren en het gesprek aan gaan tussen de verschillende personen leidt veelal tot verrassende resultaten; op persoonlijk vlak bij de personen en/of op het eindresultaat. Leiderschap is voorbeeldgedrag. Rollen als Productowner, Teamlead, Marketingmanager of hoe organisaties deze rollen ook allemaal noemen, zijn veelal opdrachten die passend zijn bij mij.

Wat 10 jaar geleden briljant en goed was, blijft ook briljant en goed! Voor die tijd. Een bedrijf kan alleen niet dezelfde manier blijven ‘kleden’ om succes te genereren voor de toekomst. Kijk naar de behoefte van de mensen (medewerker én consument) en de ontwikkelingen in de maatschappij en dan naar de structuur van teams, het product, de diensten en het servicepakket van de organisatie.

De inhoud van het vak is voor mij bekend terrein, zowel online als offline. Waarbij het werken met een bondig plan, een heldere doelstelling, een realistische planning en een gedegen analyse hygiëne factoren zijn. In de afgelopen jaren heb ik met succes resultaten geboekt. Daarbij altijd met een kritische blik naar de inhoud van de business en kijkend naar wat het beste is voor de organisatie en de doelgroep.